Vacature HR & Payroll Medewerker

HR & Payroll Medewerker in Woubrugge

Interim HR & Payroll Medewerker regio Drechtsteden

regio Drechtsteden 24 uur Hybride

Onze opdrachtgever is onderdeel van een van de grootste familiebedrijven in Nederland. Deze organisatie is gespecialiseerd in het verkopen van motoren en het leveren van de daarbij behorende service. Ze zijn actief in vele marktsegmenten en er werken circa 450 medewerkers. Wegens het uitvallen van een collega, zijn we per direct op zoek naar een interim HR & Payroll medewerker, die deze rol tijdelijk kan waarnemen. In ieder geval voor een periode van 3 maanden, maar mogelijk tot en met het einde van het jaar.

Samengevat

  • Uren: 24 uur per week
  • Locatie: regio Drechtsteden
  • Start: zo spoedig mogelijk
  • Softwarepakket: AFAS/ADP Perman

Wat ga je doen?

Als interim salarisadministrateur ben je onderdeel van het HR Team en ben je verantwoordelijk voor het verzorgen van de verloning van circa 450 collega's, verdeeld over twee bedrijven. Deze twee bedrijven zijn onderdeel van een groot familiebedrijf, waarvan het hoofdkantoor elders in het land is gevestigd. Op het hoofdkantoor zit een HR Shared Service Centre, waar je regelmatig contact mee hebt. Voor de verwerking van de salarissen wordt gebruik gemaakt van AFAS en ADP Perman.

In deze interim positie staan de volgende werkzaamheden centraal:

  • Je gaat de salarisrun voorbereiden, klaarzetten en controleren
  • Je controleert en verwerkt de uren en de declaraties van de monteurs (ongeveer 180 medewerkers)
  • Je fungeert als vraagbaak voor medewerkers m.b.t. de salarisadministratie
  • Je zorgt ervoor dat de gehele salarisadministratie conform actuele wet- en regelgeving en geldende Cao (Metalektro) verzorgd wordt
  • Je controleert medewerkersgegevens en voert mutatiecontroles uit

Wat breng je mee?

Om voor deze opdracht in aanmerking te komen ben je een ervaren salarisadministrateur, die gewend is om zelfstandig de salarisadministratie van A-Z te verwerken. Je hebt goede kennis van en ervaring met Excel, dit is een must. Bij voorkeur heb je gewerkt met AFAS of ADP Perman en heb je kennis van de Cao Metalektro.

Arbeidsvoorwaarden

Het betreft een tijdelijke opdracht voor 24 uur per week voor een periode van 3 maanden. De kans is groot dat de opdracht wordt verlengd tot en met het einde van het jaar. Bij voorkeur zijn we op zoek naar iemand die per direct beschikbaar is. De opdracht is zowel op ZZP-basis als middels een projectovereenkomst via PHOCUS in te vullen.

Locatie

regio Drechtsteden

Over de sollicitatieprocedure

Voor meer informatie over de functie en/of procedure kun je contact opnemen met Patricia Buitendijk ) of Lisa Taal ), of via telefoonnummer en o.v.v. opdrachtnummer O230083.

Solliciteren

Ben jij de Interim HR & Payroll Medewerker die wij zoeken? Solliciteer dan vandaag nog!

Vragen over
deze vacature?

Heb je vragen? Neem contact op met onze recruiter .

PHOCUS
Elzenlaan 1-B
2481 LZ Woubrugge
+31 (0)172 519 900

PHOCUSWorx
HNK Rotterdam Scheepvaartkwartier
Vasteland 78
3011 BN Rotterdam
+31 (0)172 519 900




Functie:hr & payroll medewerker
Startdatum:09-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Freelance
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met PHOCUS via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Roelofarendsveenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de roelofarendsveenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Roelofarendsveen
  2. HR & Payroll Medewerker PHOCUS 09-01-2024

Bekijk ook andere vacatures