Als HR medewerker ga jij aan de slag bij gepassioneerd bedrijf. Jij bent namelijk op zoek naar een bedrijf waar gevoel voor de mens en organisatie bij elkaar komt. Elke dag is anders, maar dat is voor jou geen probleem. Je bent iemand die organisatorisch sterk is, je hebt oog voor details, maar het belangrijkste is dat collega’s worden voorzien van de juiste informatie op het gebied van HR.
Jouw taken bestaan uit de volgende werkzaamheden:
Zowel operationeel als organisatorisch ben jij actief. Je ondersteunt de HR-manager bij het opstellen van de vacatures of het inplannen van sollicitatiegesprekken. Maar ook werk je graag mee aan het HR-beleid en bewaak jij de HR-procedures. Het is een veelzijdige functie en ondanks het beheren van hun eigen Academy, kun jij óók gebruik maken van de cursussen om jezelf te ontwikkelen.
Dit betreft een parttime functie voor minimaal 24 uur per week, maar 32 uur is ook bespreekbaar.
Functie: | HR Medewerker, Medewerker servicedesk HR |
Startdatum: | 17-10-2023 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3500 – 3500 |
Uren per week: | 32 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via e.vanmarwijk@werk.olympia.nl of 071 566 57 24. Of bezoek hun website https://159.olympia.nl.
Deel de vacature:
Redactie Roelofarendsveenkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de roelofarendsveenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Roelofarendsveen via Roelofarendsveenkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Roelofarendsveenkrant.nl.
© Roelofarendsveenkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.