Vacature HR medewerker

HR medewerker in Roelofarendsveen

Als HR medewerker ga jij aan de slag bij gepassioneerd bedrijf. Jij bent namelijk op zoek naar een bedrijf waar gevoel voor de mens en organisatie bij elkaar komt. Elke dag is anders, maar dat is voor jou geen probleem. Je bent iemand die organisatorisch sterk is, je hebt oog voor details, maar het belangrijkste is dat collega’s worden voorzien van de juiste informatie op het gebied van HR.

Jouw taken bestaan uit de volgende werkzaamheden:

  • Je zorgt voor de afwikkeling van de HR administratie, de arbeidsovereenkomsten en onderliggende documenten;
  • Je zorgt voor de ziekteverzuimadministratie en monitort dit;
  • Je houdt je bezig met de salarisadministratie in de afwezigheid van de salarisadministrateur;
  • Je houdt je bezig met de inschrijvingen intern voor externe opleidingen.

Zowel operationeel als organisatorisch ben jij actief. Je ondersteunt de HR-manager bij het opstellen van de vacatures of het inplannen van sollicitatiegesprekken. Maar ook werk je graag mee aan het HR-beleid en bewaak jij de HR-procedures. Het is een veelzijdige functie en ondanks het beheren van hun eigen Academy, kun jij óók gebruik maken van de cursussen om jezelf te ontwikkelen.

Dit betreft een parttime functie voor minimaal 24 uur per week, maar 32 uur is ook bespreekbaar.



Functie:HR Medewerker, Medewerker servicedesk HR
Startdatum:17-10-2023
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3500 – 3500
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via e.vanmarwijk@werk.olympia.nl of 071 566 57 24. Of bezoek hun website https://159.olympia.nl.

Deel de vacature:

Redactie Roelofarendsveenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de roelofarendsveenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Roelofarendsveen
  2. HR medewerker Olympia 17-10-2023

Bekijk ook andere vacatures